dmrhn.com
tr | en

IFS Satış ve Servis

IFS Satış & Servis™

IFS Satış ve Servis bileşenleri, müşteri ilişkileri yönetiminiz için hayati öneme sahip iş süreçleri sağlar. Müşteri etkileşim zincirinizi, satış liderinden, satış döngüsü boyunca süregelen destek ve müşteri hizmetlerine kadar yönetir. Satış ve servis konseptimiz, ürün, servis ve destek ile müşterinize değer katabileceğiniz yere odaklanmanızı sağlar.

Harita Entegrasyonu

IFS Harita Entegrasyonu™ sürüş rotalarını görüntülemenizi, gerekli işler hakkında uyarılar almanızı ve son dakika işlerini planlamanızı sağlar. Devam eden ve planlanan işlerin konum paylaşımlarında sanal yol ve uydu haritaları sağlar. Microsoft Bing Maps for Enterprise (yazılım ve hizmet) ile entegredir. GPS koordinatları BizAPI aracılığıyla adreslenen bir ekipman nesnesine getirilebilir. İş emirleri daha sonra saha teknisyenlerinin sürüş rotasını (zaman ve kilometre) görselleştirmek ve tahmin etmek için haritada görüntülenebilir. Yapılandırılabilir simgeler, bilgi kutuları ve uyarılarla bilgileri görselleştirmek de mümkündür. IFS Uygulamalarındaki müşteriler ve satış siparişleri gibi herhangi bir iş nesnesi haritada görselleştirilmek üzere yapılandırılabilir. Bing Harita lisansları ayrı olarak satın almayı gerektirir

Servis Teklif Yönetimi

IFS Servis Teklif Yönetimi™ IFS CRM ile entegredir. Servis organizasyonunuzun Servis Sözleşmeleri, iş paketleri ve bireysel servis çağrıları için doğru fiyat teklifi almasını ve servis teslimatıyla satışları güçlendirmesini sağlar. Sözleşme ve iş temelli marj bilgileri sorunsuz bir şekilde hesaplanır ve sunulur; bu da sözleşme ve iş temelli kârlılığı doğrulukla ve hızla tahmin etmenizi sağlar.

Servis Sözleşme Yönetimi

IFS Servis Sözleşme Yönetimi™ kullanıcının her müşteri ve her servis nesnesi için servis seviyesini mümkün olduğu kadar kesin bir şekilde belirlemesini ve kontrol etmesini sağlar. Servis fiyatlandırması ve servislerin faturalandırılması bir müşteriyle kararlaştırıldıktan sonra, Sözleşme Yönetimi işlevselliği kullanılarak ayarlanabilir ve sözleşme süresi boyunca otomatik olarak kontrol edilip takip edilebilir. Servisler daha sonra periyodik olarak, her servis faaliyetinden sonra veya her ikisinin bir kombinasyonu olarak faturalanabilir. Sabit fiyatlar da ayarlanabilir. Ayrıca, her servis nesnesi için önleyici bakım faaliyetlerinin kapsamı ve çizelgesi belirlenebilir.

What-If Senaryo Keşfi

What-If Senaryo Keşfi™ (WISE) mobil iş gücüne sahip kuruluşlar için gelişmiş bir modelleme aracıdır. Değişim planlaması başarılı servisin ayrılmaz bir parçası olduğundan, IFS WISE, en düşük risk ve en iyi karşılığı olan yolu seçmek için alternatif faaliyet planlarını değerlendirmenize olanak sağlar. IFS WISE, farklı senaryoları her zamankinden daha hızlı ve daha doğru bir şekilde keşfetmenize yardımcı olmak için Dinamik Planlama Motorunun gücünü kullanır.

Dinamik Çizelgeleme

IFS Dinamik Çizelgeleme™ müşteri hizmetlerini iyileştirmek ve çalışma verimini arttırmak amacıyla, yetenekler ve SLA’lar gibi birden fazla iş tanımlı kapasiteyi dinamik olarak planlayarak mobil iş gücünü optimize etmenizi sağlar. Çok iyi ölçeklenebilir planlama çözümüdür ve Dinamik Programlama Motorunu (DSE) ve istisna yönetimi için sezgisel programlama tezgahı içerir. Hem tesis içerisinde hem de bulutta (Hizmet şeklinde Yazılım) kullanılabilir.

Saha Servisi & Mobil

IFS Saha Servis & Mobil™ servis operasyonlarınızın fiyat teklifi verme-sipariş alma-faturalama-analiz sürecinde müşteri odaklı iş süreçleri şeklinde düzenlenmesini sağlar. Aynı zamanda mobil işgücü yönetimi, garanti süresi içerisinde ve sonrasında doğru fiyatlandırma dahil olmak üzere saha hizmeti ve iş gücü programlamayı destekler.

Çağrı Merkezi & Olay Yönetimi

IFS Çağrı Merkezi & Olay Yönetimi™ sizi müşterilerinize saha hizmeti veya ürün desteği verebileceğiniz etkin bir çağrı merkezi ile donatır. IFS Çağrı Merkezi & Olay Yönetimi aynı zamanda, sürecin tüm bölümleri için önceden hazırlanmış bir önlem paketiyle kapsamlı analizleri destekler. Servis talebi ve müşteri desteği için eksiksiz bir çözümdür. Olaylar ve görevler, sıra ve eskalasyon yönetimi içinde gelişmiş çözümlerle yönetilebilir. Açık çağrılar, iş emirleri, vadesi gelen faturalar vs. hakkında bilgi içeren müşteri görüşleri mevcuttur. Bir çağrı veya görev etrafındaki tüm iletişim günlüğe kaydedilir. Görevler, iş emri, satınalma siparişi ve satış siparişi gibi farklı referanslara bağlanabilir. 

Ürün Tahmin Yönetimi

IFS Ürün Tahmin Yönetimi™ teklifleri gönderirken bir ürünün olası en iyi teklif fiyatını belirlemek için karmaşık fiyat tahminlerini yapmada üretim şirketlerine destek verir. Arka ofiste teknik satış desteği ile satış temsilcisi arasındaki iş birliğini geliştirmek için gömülü IFS CRM çözümünü kullanıyoruz. Gelişmiş maliyet ve biriktirme işlevselliği, kullanıcıların bir ürünün kârla üretilip üretilemeyeceğini veya pazarlanıp pazarlanmayacağını belirlemelerini sağlar.

Satış Konfigüratörü

IFS Satış Konfigüratörü™ satış personelinize ve müşterilerinize ürün, ürün özellikleri ve aksesuar seçiminde sorunsuz ve rahat bir şekilde rehberlik eder. Kullanımı kolay "ürün danışmanı", gereksinimleri tam olarak tanımlayan bir dizi soru aracılığıyla yapılandırmaları oluşturur. IFS Satış Konfigüratörü, konfigürasyon işlemi sırasında satış yapan kişiye veya müşteriye yardımcı olan, kullanıcının doğru konfigürasyon yapmasını sağlamak için olası kombinasyonlar, geçerli değerler, bilgi mesajları ve otomatik eklenen veya kaldırılan değerler hakkında bilgi aldığı bir kılavuzdur. Böylece, talep üzerine kesin gereksinimleri karşılayan yapılandırmalar oluşturursunuz.

Web Mağaza

IFS Web Mağaza™ web tabanlı sipariş yönetimi için ezber bozan bir çözüm ve yedek parça satışları için ideal bir araçtır. Ürün arama ve seçme, aynı şekilde fiyat ve mevcut olma durum kontrolü, müşteri kaydı ve sipariş takibi için birçok yol sunar.

CRM

IFS CRM™ (Müşteri İlişkileri Yönetimi) müşterilerinizin kendi müşterileriyle ve müşteri adaylarıyla ilişkilerini yönetmelerini, yönlendirmeleri takip etmelerini, takvim ve günlük işlerini yönetmelerini, pazarlama kampanyalarını kurmayı, koordine etmeyi ve fırsatları verimli bir şekilde yönetmeyi kolaylaştırır. IFS CRM, ERP çözümünün yapısını ve kontrolünü CRM çözümünün dinamik ve genişletilebilir veri modeliyle birleştiren kullanımı kolay ve tamamen gömülü bir çözümdür. IFS CRM, satış, müşteri hizmetleri, pazarlama, saha desteği ve müşterinize dokunan diğer işlevler arasında kesintisiz bir koordinasyon sağlar Tabloları, alanları ve olayları dinamik olarak yapılandırma yeteneği ile birleştirilen fırsat yönetimi ve BI analizi için standart raporların yanı sıra müşteri ve iletişim 360 görünümleri, her iki müşterinin tüm yaşam döngüsünü yönetecek olan IFS CRM çözümlerini kullanıcıların kendi ihtiyaçlarına göre uyarlamalarını sağlayacaktır.