dmrhn.com
tr | en

IFS Tedarik Zinciri

IFS Tedarik Zinciri™

IFS Tedarik Zinciri bileşenleri, üretim ile tedarik zinciri yönetimi çözümünün temelini oluşturur. Bu bileşenler, ürün akışlarını daha iyi görselleştirmek ve sistemi verimli kullanmak, ayrıca farklı dağıtım modellerine ve çalışma yöntemlerine kolayca uyum sağlamak için ihtiyacınız olan basitliği sunar. Bu işlevsellik size şirketinizdeki büyümeyi desteklemeniz için gereken çevikliği verir. Teslimat için sipariş zinciri boyunca gerçek zamanlı iletişimden faydalanmanızı sağlar.

Talep Tahmin

IFS Talep Tahmin™ grafik sunumlar yardımıyla görerek plan yapmanızı sağlar. Oldukça işbirlikçi, grafikli ve interaktif olan bu araç, günümüz piyasalarının en sofistike ve kullanımı kolay tahmin araçlarından biridir. Satış planlama, bütçeleme, ana planlama ve stok kontrolü için kısa ve uzun vadeli tahminler / talep planları oluşturmanıza yardımcı olur. Yeni ve yedek parçalar için güçlü destek sağlar. Ana Çizelgeleme ve Satış & Operayon Planlama ile gelişmiş bir entegrasyona sahiptir.

Çoklu Site Planlama

IFS Çoklu Site Planlama™ birden fazla site ve tüzel kişilik içeren bir tedarik ağında entegrasyon sağlar. Tahminler ve gerçek talepler tedarik zincirinin son noktasında toplanır, zaman aşamalı tedarik planlarına dönüştürülür ve dış tedarikçilere veya iç üretim yerlerine aktarılır. Böylece, siteler arasındaki entegrasyon artar, stoklar azalır ve müşteri hizmetleri iyileştirilir. Bir planlama ağı içindeki tüm sitelerin verimli ve eş zamanlı planlanmasını sağlar. Çoklu site planlı parçalar, planlama ağındaki tüm sitelerde aynı anda planlanır. Dağıtım emirleri planlama sürecinde bölgeler arası talep ve arzın hemen iletilmesini sağlar ve çoklu-site planlı parçalar için çoklu-site ürün yapısı boyunca kullanılır.

Stok Yenileme Yönetimi

IFS Stok Yenileme Yönetimi™ standart yenileme yeteneği sunar. Frekans, ABC sınıfı ve yaşam döngüsü bazında parçaları gruplandırır. Tek tek parçalardan ziyade servis seviyesi gibi parametreleri ayarlayarak farklı envanter planlamasını destekler. Aynı zamanda ekonomik sipariş miktarı, servis seviyesi bazlı emniyet stokları ve ağır parçaları işlemek için özel modeller gibi çok sayıda planlama stratejisi sağlayarak stok yenileme işlemlerini daha çevik hale getirir. IFS Envanter Yenileme, envanter seviyelerini daha doğru planlar ve yeniler. Envanter bölümüne bir dizi envanter kontrol yöntemi eklenmiştir. Bu yöntemlerden bazılarının çalışması için IFS Talep Tahmini gerekir. Bu bileşen, parçaların güçlü, verimli ve doğru şekilde yönetilmesini sağlar.

Satış Siparişleri

IFS Satış Siparişi™ IFS Tedarik Zinciri çözümünün, müşteri satış siparişi süreçlerinizi bir veya daha fazla alanda yönetebileceğiniz temel bir parçasıdır. Çözüm, satış teklifinden müşteri fatura ve iadelerine kadar olan tüm döngüyü kapsar. Envanter, dış tedarikçi veya üretim gibi çeşitli kaynak seçenekler desteklenir. Müşterilere güvenilir teslimat tarihleri teyit edebilmenin yanı sıra doğru planlama bilgisi sağlayabilmesi için müşteri rotaları ile site, müşteri ve tedarikçi arasındaki tedarik sürelerini tutan "tedarik zinciri matrisi"ni de içerir. IFS Satış Siparişleri, müşteri sözleşmeleri, fiyat listeleri, kampanyalar, satış promosyonları, indirimler ile çeşitli indirim ve masraflar dahil olmak üzere çok sayıda fiyatlandırma seçeneği sunar. Müşteri programları, gereksiz tekrarlanan ortamlardaki tahminleri ve iptalleri kolaylaştırır.
Çoklu site işbirliği ile küresel ve ayrı kaynak sağlama tedarik zinciri ağınızı optimize ederek teslimat performansını artırır. Teklifler, siparişe özel konfigürasyon (CTO), planlanabilir sevkiyat (CTP), sevkiyata hazır (ATP) ve iade malzeme yönetimi (RMA) işlevleri, mevcut özelliklerin bazı örnekleridir. Müşteri hesaplarınızı ve kredi limitlerinizi anında izleyebilmenizi sağlayan IFS Satış Siparişlerinden alacaklar muhasebesine (AR) faturaları otomatik olarak yazdırma, gönderme ve güncelleme özelliğini sunar. Gelişmiş ödeme koşulları, müşterilerinize birden fazla taksit seçenekleri ile gelişmiş ödeme planları sunmanızı sağlar.

SRM & Tedarikçi İlişkileri Yönetimi

IFS SRM & Tedarikçi İlişkileri Yönetimi™ mevcut ve gelecekteki tedarikçilerle ilişkileri, iletişimi ve iş birliğini yönetmek için temel destek sağlar. Bir takvim görünümünde görselleştirilen günlük işlerin ve görevlerin yönetimini kolaylaştırır ve tedarikçilerinizle olan e-posta iletişimleriniz üzerinde tam kontrol sağlar. IFS Genişletilebilirliği, IFS Lobi, İş Zekâsı çözümleri vb. IFS yetenekleri ile birlikte IFS SRM, bir ERP çözümünün yapısını ve kontrolünü bir SRM çözümündeki dinamik ve genişletilebilir veri modeliyle birleştirir. Böylece kullanımı çok kolay ve tamamen gömülü bir çözüm sunar.
Tedarikçi Anlaşmaları veya Satınalma Siparişleri ile sonuçlanan tedarikçi etkileşimlerinizi ve RFI / RFQ sürecine sahip kaynak bileşenlerini izlemenizi sağlar. Çözüm, talepten siparişe, teslimat takibi ve ürünün teslimat noktasına varışına kadar olan tedarik yönetimi sürecini kolaylaştırır. Bu, merkezi satınalma yoluyla tedarikçilerinden daha iyi fiyat elde etmenize yardımcı olur ve küresel ortamda faaliyet gösteren çoklu siteli şirketler için çok uygun bir çözümdür. Yetkilendirme desteği dahil, hem doğrudan hem de dolaylı malzeme alımı yönetilir. Tedarikçi programları, tekrarlayan ortamlardaki tahminleri ve iptalleri kolaylaştırmak için kullanılabilir.

Sevkiyat Yönetimi

IFS Sevkiyat Yönetimi™ Muayene, iadeler ve hurda malzemeleri dahil gelen teslim almaların yanı sıra, giden sevkiyatlar için oluşturulmuş bir çözümdür. Gelen teslim alma, bir tedarikçiden ya da dahili bir siteden veya bir satınalma siparişinden alınan sevk önerisine dayanarak yapılabilir. IFS Sevkiyat Yönetimi, rezervasyon, toplama ve ürün teslimi fonksiyonları ile giden gönderi işlemini destekler. Ürün etiketleri, sevk irsaliyesi, teslim irsaliyesi, gönderi irsaliyesi ve proforma fatura gibi nakliye belgeleri oluşturulur. Ayrıca, giden elektronik gönderme önerileri desteklenir. Yapılabilirlikler arasında GS1 kullanan ticaret ortakları arasında standart entegrasyon desteği bulunmaktadır.

Kiralama Yönetimi

IFS Kiralama Yönetimi™ kiralama süreçlerini destekleyen gömülü fonksiyonlar sunar: Kendine kiralama, başkasına kiralama ve projedeki kiralama talebini yönetme. Kiralama talepleri alanlar arası süreçte şirket envanteri ile veya dahili tedarikçiden (dahili olarak) veya karşılıklı şekilde (haricen) karşılanabilir. Tüm verileri merkezi bir bileşende toplayan tek çözümdür ve kiralanan ya da teslimat, alındı, envanter yönetimi ve faturalama gibi kiralanmayan öğeler için ortak süreçler sunar.

Depo Yönetimi

IFS Depo Yönetimi™ (Envanter Dahil) ürün alım sürecinden ürün girişine kadar tüm depolama sürecini yönetmenize yardımcı olur. Çözüm, izlenebilirlik, raf ömrü yönetimi, konsinye stokları, taşıma birimleri, yer önerme ve çeşitli rezervasyon seçeneklerini destekler. Depo faaliyetleri, verimli ve gerçek zamanlı operasyonlar için büyük ölçüde iş odaklı, barkodlu ve elde tutulan cihazlarla rapor edilir. Bileşen ayrıca, yeniden sipariş bazlı planlama ve otomatik iş emri talepleri için temel bir çözüm sunar. Stoktaki malzemenin iç tüketimleri için malzeme talepleri kullanılır. Çözüm, GTIN (Global Ticari Ürün Numarası) ve SSCC (Seri Sevkiyat Konteyner Kodu) desteği de dahil olmak üzere GS1 kullanan ticari ortaklar arasında standartlaştırılmış entegrasyon için destek verir. Ayrıca, stokları uzak yerlerde, genellikle sarf malzemeleri ve yedek parça stoklarında tutma ve planlama imkânı da sunar.
Standart stok saklama ünitelerinden lot kontrollü ve seri hale getirilmiş ürünlere kadar malzeme taşıma ve izlenebilirliği tüm yönleriyle ele alır. Parça sahipliği, koşul, taşıma birimleri ve / veya belirli parça özellikleri gibi öznitelikler, envanterinizi doğru bir şekilde yönetmek için önemli hususlardır. Depolama çözümü ayrıca, gönderiler ve gelen teslim almalar için de çözümler içermektedir.